مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 22:552021-02-04اجتماعي

فجر 42| در جشنواره فجر شاد چه خبر است؟/ ماجرای باشگاه گام دومی ها


امسال برنامه های دهه مبارک فجر به صورت متمرکز و متنوع برای دانش آموزان برگزار می شود و در شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد)، ویژه برنامه فجر انقلاب با کلی برنامه متنوع راه اندازی شده است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: دهه فجر برای بچه مدرسه ای ها پر از خاطره است؛ خاطرات شیرین تزیین کلاس درس و کلی برنامه و مسابقه در مدرسه؛ اما امسال، کرونا همه چیز را به هم ریخت و خبری از کلاس درس فیزیکی نیست و آن مدارسی هم که کلاس درس دایر است، اکثرا برنامه فشرده آموزشی در جریان است.

اما برنامه های دهه فجر تعطیل نیست و امسال متمرکز و متنوع برای بچه ها برگزار می شود؛ در شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد)، ویژه برنامه فجر انقلاب با کلی برنامه متنوع راه اندازی شده است.

این کانال شامل بخش های مختلف با عنوان فجر قرآنی ، جشنواره فجر شاد ، باشگاه گام دومی ها ، یاوران انقلاب ، قله های افتخار ، فجر کانون ، نوجوانان انقلابی ، پرسمان ، فجر مهربانی ، مدرسه انقلاب است.

جشنواره فجر شاد، مسابقه روزانه است؛ به این شکل که هر روز یک سوال یا برنامه ای مطرح می شود و روز بعد برندگان مشخص می شوند؛ مثلا یکروز از دانش آموزان خواسته شد که ترانه میم مثل مادر را بخوانند و به مادرشان تقدیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 42| در جشنواره فجر شاد چه خبر است؟/ ماجرای باشگاه گام دومی ها

فجر 42| در جشنواره فجر شاد چه خبر است؟/ ماجرای باشگاه گام دومی ها